لینکین پارک

Linkin Park

لینکین پارک

 Somewhere I Belong

به جایی که تعلق دارم

When this began
I had nothing to say
And I get lost in the nothingness inside of me
I was confused
And I let it all out to find
That I’m not the only person with these things in mind
Inside of me
But all the vacancy the words revealed
Is the only real thing that I’ve got left to feel
Nothing to lose
Just stuck hollow and alone
And the fault is my own, and the fault is my own

وقتی که شروع شد

هیچ چیزی برای گفتن نداشتم

و درون پوچی درونم گم شدم

 گیچ شده بودم

و صبر کردم همه چیز تموم شه تا بفهمم

من تنها کسی نیستم که این افکارو توی ذهنش داره

درون من

اما تمام  پوچی هایی که دنیا آشکارشون کرده بود

تنها چیزهای واقعی اند  که من حس می کنم

هیچ چیزی برای از دست دادن نیست

فقط به پوچی چسبیدم و تنهام

و تقصیر خود منه و این تقصیر خود منه


I wanna heal, I wanna feel what I thought was never real
I wanna let go of the pain I’ve felt so long
(Erase all the pain till it’s gone)
I wanna heal, I wanna feel like I’m close to something real
I wanna find something I’ve wanted all along
Somewhere I belong

میخوام التیام پیدا کنم میخوام چیزی رو که گمان میکردم واقعی نیست حس کنم

میخوام دردهایی رو که خیلی وقته حس میکردم از بین ببرم

تمام دردها رو از بین ببرم تا وقتی که تمامیشون از بین برن

میخوام التیام پیدا کنم  میخوام خودم رو به یک چیز واقعی نزدیک کنم


And I’ve got nothing to say
I can’t believe I didn’t fall right down on my face
(I was confused)
Looking everywhere only to find
That it’s not the way I had imagined it all in my mind
(So what am I)
What do I have but negativity
’Cause I can’t justify the way, everyone is looking at me
(Nothing to lose)
Nothing to gain/ hollow and alone
And the fault is my own, and the fault is my own

و هیچ چیزی برای گفتن ندارم

باورم نمیشه ؟؟؟؟؟؟(احتمالا اصطلاحه کسی می دونه یعنی چی ؟)

من گیج شده بودم

همه جا رو تنها میگشتم تا  بفهمم

که این راهی نیست که من  توی ذهنم تصور کرده بودم

پس من چیم؟

من به جز منفی نگری چی دارم؟

چون نمیتونم راهمو توجیه کنم... همه به من نگاه میکنن

هیچ چیزی برای از دست دادن نیست

هیچ چیزی برای به دست آوردن نیست... پوچی و من تنهام

و تقصیر خود منه تقصیر خود منه

I will never know myself until I do this on my own
And I will never feel anything else, until my wounds are healed
I will never be anything till I break away from me
I will break away, I'll find myself today

من هیچ وقت خودم رو نخواهم شناخت چون که دارم این کارو به تنهایی انجام می دهم

و من هیچوقت هیچی حس نمیکنم تا وقتی زخمهام شفا پیدا کنند

و هرگز کسی نخواهم شد تا وقتی که از خودم فرار کنم

فرار میکنم من خودم رو امروز پیدا می کنم

I wanna heal, I wanna feel like I’m somewhere I belong
I wanna heal, I wanna feel like I’m somewhere I belong
Somewhere I belong
میخوام التیام پیدا کنم میخوام حس کنم به جایی تعلق دارم

میخوام التیام پیدا کنم میخوام حس کنم که به جایی تعلق دارم

به جایی تعلق دارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد