متن آهنگ های سلین دیون


متن و ترجمه

چند ترانه معروف از سلین دیون

 

Miracle

You're my life's one Miracle

Everything I've done that's good
And you break my heart with tenderness
And I confess it's true
I never knew a love like this till you


You're the reason I was born
Now I finally know for sure
And I'm overwhelmed with happiness
So blessed to hold you close
The one that I love most
With all the future has so much for you in store
Who could ever love you more

The nearest thing to heaven
You're my angel from above
Only God creates such perfect looooove

When you smile at me, I cry
And to save your life I'll die
With a romance that is pure heart
You are my dearest part
Whatever it requires
I live for your desires
Forget my own, needs will come before
Who could ever love you more

Well there is nothing you could ever do
To make me stop, loving you
And every breath I take
Is always for your sake
You sleep inside my dreams and know for sure
Who could ever love you more

 

معجزه

تو یه رویداد شگفت انگیز در زندگیم هستی
تمام کار های خوبی که کرده ام
و تو با کم طاقتیت قلب منو میشکنی
و اعتراف میکنم که این واقعیت داره که من
عشقی مثل این نمیشناختم تا تو...
تو دلیلی هستی برای به دنیا آمدن من و از این اطمینان دارم
و من غرق در شادیم...از خوشحالی میتونم بغلت کنم
کسی که از همه بیشتر دوسش دارم
با تمام آینده ای که گنجایشش برای خودتم مشکله کی میتونه تو رو بیشتر از این دوست داشته باشه
ای نزدیکترین چیز به آسمان.تو فرشته ای هستی از افق
فقط خدا میتونه چنین عشق بی عیب و نقصی رو بوجود بیاره
وقتی تو بهم لبخند میزنی من گریه میکنم
و برای نجات زندگی تو من میمیرم
با لحظه های رومانتیک در قلبی خالص
تو عزیزترین قسمت وجودمی
همون چیزی که میخواد
من برای آرزو ها زندگی میکنم
خودمو فراموش کردم...احتیاجات جلوترن(مهمترن)
کی میتونه تو رو بیشتر از این دوست داشته باشی؟
خوب...کاری نیست که تو بتونی انجام بدی
برای متوقف کردن عشق من به تو
و هرنفسی که من میکشم به خاطر تو میکشم
تو درون رویا های من میخوابی و من از این اطمینان دارم
کی میتونه تو رو از این بیشتر دوست داشته باشه؟

 



 

If We Could Start Over

I never found out why you walked away
And never said good-bye
But now that I see you
I'm torn inside, but I've still got my pride

I understand that some things are better left unsaid
I'm afraid of the truth
But what can I do if I still want you

If we could start over again
I know if we try our love could be stronger
If we could start over again
I'm sure, we oh
We'd never have to let go

For so many years now
I've held inside things I meant to say
But faced with the past now I realize
I can't let that stand in our way

I never knew that a love so strong would never fade
But what can we do
If I still want you
And you want me too

How can we walk away
From something that was once so strong
Have we the strength to say we're wrong

 

اگر می توانستیم یکبار دیگر آغاز کنیم

هرگز نفهمیدم چرا ترکم کردی

و هرگز با من وداع نکردی

اما اکنون که تو را می بینم

از درون خرد شده ام، اما غرورم را حفظ می کنم

اکنون می فهمم که ، بهتر است بعضی حرفها ناگفته بماند

از حقیقت می هراسم

اما چه می توان کرد، وقتی همچنان تو را دوست دارم

اگر می توانستیم یکبار دیگر آغاز کنیم

می دانم اگر تلاش کنیم عشقی استوارتر خواهیم داشت

مطمئن هستمریا؛ اوه

و هرگز اجازه نخواهیم داد، از بین برود

مدت زیادی است

که حرفهای گفتنی در درون نگاه داشتم

اما با گذشته روبرو شدم، اکنون می فهمم

اجازه نمیدهم، بر سر راهمان قرار گیرد

هرگز نمی دانستم، عشقی اینچنین استوار پژمرده می شود

اما چه می توان کرد

اگر هنوز تو را دوست دارم

و تو نیز مرا دوست داری

چگونه می توانیم دوری گزینیم

از چیزی که، زمانی بسیار پابرجا بود

آیا جرات این را داریم که بگوییم اشتباه کردیم

 



 

 I'm Loving Every Moment with You

Do you realize how long it's been
Where does all my time with you go

And all the memories
We shared as friends
Reflected-in my heart
Is where they show

I'm loving every moment with you
I'm living in a dream that's comin' true
I'm lost in everything you do
I love you
I'm saving every moment for you
You're hidden in a place that's safe and true
Lovin' everything we do

With every second
You hold me near
I'm closer to a place I want to be
To hear you whisper
But no one else can hear
I want your love
To stay forever-inside of me

I'm loving every moment with you
I'm living in a dream that's comin' true
I'm lost in everything you do
I love you
I'm saving every moment for you
You're hidden in a place that's safe and true
Lovin' everything we do

In our silence
Looking in your eyes
I hear words you don't need to say
Just hold on baby
'Cause it's reason-I'm prayin'
You feel what I feel
In every way

 

در همه لحظات تو را دوست دارم

ایا فهمیدی چقدر طول کشیده است

لحظاتی را که با تو بودم به کجا رفتند

و تمام خاطرات

که مانند دوستان قسمت کردیم

به خاطره ام امده اند در قلبم

جایست که نشان می دهد

با رویایی زندگی می کنم که به حقیقت می پیوندد

در انچه می کنی سر در گم هستم

دوستت دارم

و هر تحظه را برای با تو بودن حفظ می کنم

درجایی پنهان هستی که ایمن وراستین است

دوستت دارم هر چه می کنیم

با هر ثانیه

مرا در بر می گیری

من به جایی که دوستش دارم نز دیکتر هستم

تا زمزمه هایت را بشنوم

هیچکس نمی شنود

که عشقت را میخواهم

برای اینکه تا ابد در وجودم بماند

حرفهایی را می شنونم که نیازی به گفتنشان نداری

فقط صبر کن

به این دلیل که در نیایش هستم

تا احساس کنی ، انچه را که احساس می کنم

در همه حال

 



 

Where Does My Heart Beat Now

So much to believe in
We were lost in time
Everything I needed
I feel into your eyes
Always thought of keepin
Your heart next to mine
But now that seems so far away
Don't know how love could leave
Without a trace
Where do silent hearts go?

Where does my heart beat now
Where is the sound
That only echoes through the night
Where does my heart beat now
I can't live without
Without feeling it inside
Where do all the lonely hearts go

Candle in the water, drifting helplessly
Hiding from the thunder
Come and rescue me
Driven by hunger
Of the endless dream

I'm searching for the hand that I can hold
I'm reaching for the arms that let me know
Where do silent hearts go?

Where does my heart beat now
Where is the sound
That only echoes through the night
Where does my heart beat now
I can't live without
Without feeling it inside
Where do all the lonely hearts go
Where do all the lonely hearts go

Then one touch overcomes the silence
Love still survives
Two hearts needing one another
Give me wings to fly

Where does my heart beat now
Where is the sound
That only echoes through the night
Where does my heart beat now
I can't live without
Without feeling it inside

I've got someone to give my heart to
Feel it getting stronger and stronger
And stronger

Hearts are made to last
Till the end of time

 

اکنون قلبم در کجا می تپد

سخت است باور اینکه در زمان گمشده بودیم

هر انچه که در ارزویش هستم در چشمان تو حس می کنم

همیشه به این فکر می کردم که قلبت را برای خود حفظ کنم

اما اکنون بسیار دور از دسترس به نظر می اید

نمی دانم چگونه عشق تئوانست اینگونه بی خبر ترکم کند

قلبهای خاموش به کجا می روند؟

اکنون قلبم در کجا می تپد؛

صدای تپش کجاست؛

که فقط در شب طنین می اندازد

نمی توانم زندگی کنم

بدون احساس ان در درون

قلبهای تنها و بی کس به کجا در حرکتند

شمعی در اب، با در ماندگی در حرکت است

ای تویی که در میان تندر پنهان هستی؛

بیا و مرا نجات ده

من در حسرت رویایی بی پایان هستم

در جستجوی دستانی هستم که بر ان تکیه کنم

به دنبال بازوانی هستم که نشانم دهند

قلبهای خاموش به کجا می روند؟

می دانم، بیرون از اینجا

او در انتظار من است

کسی که درست مانند من در جست و جو است

و بعد نوازشی که در سکوت را می شکند

عشق همچنان باقیست

دو قلب به یکدیگر نیاز دارند

پس بالهایی برای پرواز من

اکنون میشنوم که قلبم می تپد

صدای تپش را نیز می شنوم

که در اینجا و شب پیچیده است

حس میکنم اکنون قلبم می تپد

اکنون که فهمیده ام

احساس در درون زنده است

کسی را دارم تا قلبم را نثارش کنم

و این احساس همچنان قویتر و قویتر می شود

قلبهایی که برای این ساخته شده اند؛

که تا ابد عاشق بمانن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد