Tired Of Being Sorry Lyrics

Enrique Iglesias


Tired Of Being Sorry
خسته ام از متاسف بودن
I don't know why
من نمیدونم چرا
You want to follow me tonight
تو میخوای امشب منو دنبال کنی
When in the rest of the world
وقتی در قسمتی از دنیا
With you whom I've crossed and I've quarreled
من با تو دعوا کرده ام و از تو گذشته ام
Lets me down so
به من اجازه بده که برم
For a thousand reasons that I know
به خاطر 1000 دلیلی که میدونم
To share forever the unrest
برای همیشه تقسیم کردن نا آرامی
With all the demons I possess
با تمام اهریمنانی که من دارم
Beneath the silver moon
زیر ماه نقره ای
Maybe you were right
شاید تو راست میگفتی
But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم
I don't want to fight
من نمیخوام بجنگم
I'm tired of being sorry
من از متاسف بودن خسته ام
8th and Ocean Drive
دنیا و اقیانوس میروند
With all the vampires and their brides
با تمام هیولا ها و پرندگانشان
We're all bloodless and blind
ما همه بدون خون و کور هستیم
And longing for a life
و اشتیاقی برای زندگی
Beyond the silver moon
آنسوی ماه نقره ای
Maybe you were right
شاید تو درست میگفتی
But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم
I don't want to fight
من نمیخوام بجنگم
I'm tired of being sorry
من از متاسف بودن خسته ام
I'm standing in the street
من در خیابان ایستاده ام
Crying out for you
برای تو میگریم
No one sees me
هیچ کس مرا نمیبیند
But the silver moon
به جز ماه نقره ای
So far away – so outer space
خیلی دور- خارج از فضا
I've trashed myself – I've lost my way
من خودمو از بین برده ام- من راهم را گم کرده ام
I've got to get to you got to get to you
من مجبورم تو را بگیرم
Maybe you were right
شاید تو راست میگفتی
But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم
I don't want to fight
من نمیخوام بجنگم
I'm tired of being sorry
من از متاسف بودن خسته ام
I'm standing in the street
من در خیابان ایستاده ام
Crying out for you
برای تو گریه میکنم
No one sees me
هیچ کس مرا نمیبیند
But the silver moon
به جز ماه نقره ای
lalalala till end)
تا آخر
Maybe you were right
شاید تو راست میگفتی
But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم
I don't want to fight
من نمیخوام بجنگم
I'm tired of being sorry
من از متاسف بودن خسته ام
I'm standing in the street
در خیابان ایستاده ام
Crying out for you
برای تو میگریم
No one sees me
کسی مرا نمیبیند
But the silver moon
به جز ماه نقره ای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد